State of the Circus

6 indlæg / 0 new
Seneste indlæg
whiteharts billede

Glimrende skriv Araya - og jeg kan sagtens følge argumenterne samt frustrationerne.

Jeg synes dog fortsat at det er sjovere nu, end da Leonhardsen og Nielsen var vores midtbanedynamo.

og selvom Levy ikke er perfekt og givetvis har planer vi ikke kender til, så mener jeg trods alt at de indtil videre har tjent både vores og klubbens interesser på fornem vis.

Specielt hvis man ser på udviklingen fra deres overtagelse og til idag !!!

De sidste på måneder har været et kæmpe fuck-up, men håber fortsat at vores “model” vinder - fremfor salg til 100% spekulant eller fantast - uanset hvor mange penge de har.

COYS

Halils billede

Nå. Rygterne går på Bale + 50 mio pund for Eriksen til sommer.

Det er meget tillokkende.

SuperPavs billede

Mon ikke lønnen gør det umuligt? Mener han tjener mere end nogen PL-spiller (well, udover Sanchez Wink )

Flashps billede

Bale er urealistisk, hans løn taget i betragtning. Ingen tvivl om at Real gerne vil af med ham, men han ender sikkert i United eller alternativt Chelski på 400.000 £ om ugen, mens Real bruger provenuet på at hente CE Sad

Natashas billede

Godt indspark.

Synes du stadig klubben er et cirkus?

Her dagen før sidste kamp i PL og ugen hvor vi på magisk vis kvalificerede os til CL finalen.
Jeg var rimelig optimistisk ved årsskiftet, synes vi spillede godt og også havde noget tur i den.
Blev pænt trist da vi trak dortmund i 8-dels finalen, men de begyndte heldigvis at spille skidt. Wembley og Signal Iduna Park var en kæmpe oplevelse- men jeg havde ikke regnet med at vi kom videre fra kvarten.

Er det stadig et cirkus?
DL må da investere nu og især da vi har CL igen til næste år.

Jeg har kun fulgt tæt med i en 6-7 år, men har nået at se ca 20-25 kampe de sidste 6 sæsoner....

COYS

COYS - hvad ellers?

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer

Seneste kamp