Tv aftalen 2016-2019

9 indlæg / 0 new
Seneste indlæg
bjarkehs billede

Vil det sige, at de kan sende 6 PL-kampe lør/søndag og så en fredag og en mandag? Så er der jo kun 2 kampe tilbage de ikke sender. Det lyder da umiddelbart meget godt. Så vil de vel sende næste alle vores kampe. Eller er der noget jeg misforstår? Vil de ikke i udgangspunktet spille en fredag og en mandag og resten lør/søn?

bjarkehs billede

Igen kan jeg se de sender de samme kampe. Så giver det jo ikke mening at 'vælge'

arayas billede

Weekend programmet er fra fredag til mandag, "resten" er midtuge sådan som jeg har fået det forklaret, så nej det er ikke meget godt, desværre...

De sender heller ikke på noget tidspunkt de samme kampe, da det kun kan lade sig gøre på sidste spilledag, der kan de sende alle kampe live. 

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

bjarkehs billede

Viaplay sender Stoke-City og det gør 6'eren også

arayas billede

Du misforstår det lidt, det er 6èren der sender Stoke kampen og Viaplay streamer deres udsendelse... de sender den ikke i tv. 

Viasat skulle i øvrigt sende alle CL kampe, kryds fingre! 

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

lso_spurss billede

Så vidt jeg ved, er det Viasat, der har en kamp klokken 16, som vises på en af deres kanaler. Det betyder vel så, at der kun vises én klokken 16-kamp, eller streamer de andre?

arayas billede

Der vises kun 1 kl.16 kamp (og 1 alle andre tider kamp) og det er fra uge til uge de 2 selskaber skiftes til at vælge, denne uge er det Viasat der har valgt først og næste runde er så canal digital. 

De andre kampe streames men ikke live. Alle 380 kampe er på Viaplay på èt eller andet tidspunkt.  Ca. 200 af dem er live og ud af de 200 sendes ca. 100 live på deres tv kanaler.

Halils billede

http://m.liveonlinetv247.info/beinsports.php

Så prøv at klikke på nedenstående link og klik derefter på beinsports 1 og se om det så virker...

http://163.172.165.95:8081/live/bein1-hq/playlist.m3u8?wmsAuthSign=c2Vyd...

Diverse links til stream