Hvis Tottenham bliver mestre, vil jeg...

DenFedes billede

...få min første tatovering (med Tottenhams logo).

zachar260328s billede

....tage på arbejde næste morgen iført mine Spurs-sutsko

bogarts billede

Trække mit efterlønskort (før planlagt tid), og nyde livet. 

Flashps billede

Møder på arbejde og til alle møder med eksterne, i min Spurs-trøje i en uge. Selvfølgelig med en ordentlig omgang tømmermænd hver dag, og opsvulmede øjne fra alle glædestårene... Laughing out loud

Hoddles billede

...som de fleste herinde, give ALT, bortset fra mine unger, for at opleve et Spurs mesterskab. Jeg tør og vil simpelthen ikke tro på det, men derfor er jeg stadig klar på 3 løfter, ift et ubegribeligt mesterskab. 

1. Jeg løber Cph Half Marathon 13/9-17 i Arsenals spillertøj, fra top til tå, - full kit wanker..  2. Laver minimum 10 timers frivilligt arbejde for WHD. Hva arbejdet skal indebære og hvor, bestemmer bestyrelsen. (Bliver vi vitterlig mestre, vil fanklubben få megatravlt..)  3. Et billede af Mauricio Pochettino skal tegnes under min THFC-audere est facere, tatovering. 

Mabbutts billede

Så vil jeg knibe..... mig selv ganske hårdt..... i armen, for det må være den ultimative DRØM og jeg har ventet på det i 56 år.

Jeg har lært (som mange andre) at, hver gang jeg/vi har troet, at NU SKER DET..... Så sker der desværre ikke een skid og sidst jeg troede på DET var da' vi havde det helt fantastiske Hold, først i 80'er med Hoddle & Ardiles i spidsen.

Men, jeg har det nu alligevel som DF at der er noget stort i vente, jeg tror dog desværre ikke, at det bliver her i maj 17 !? (Håber det selvfølgelig) Men, jeg tror mere og mere på det i 18 samt senest i 19 er vi Engelske Mestre !?

Jeg tror dog på, at med systemet 3-4-2-1 som jeg pegede på, noget FØR kampen mod Chelsea og Poch udtog sågar også den start 11'er som jeg betragter, som den meget klart bedste i Spurs, den start 11'er kan så desværre ikke lade sig gøre, med Jan's skade de næste 6-8 uger. Men, vi har Wimmer når der skal forsvares og sparkes væk, som i en kommende kamp mod City på udebane. Så har vi har Davies, når vi møder en svagere modstander i London og der skal spilles mere poleret Fodbold og dermed Tottenham Way.

Jo, fremtiden tegner lysere nu, end den har gjort i de sidste 56 år - COYS

NB Formand kan du (eller anden fjerne) Tak Benny........ herunder !? For det står åbenbart i ALLE mine skriv herinde. For det er altså ikke noget jeg skriver og jeg ved ikke lige hvorfor det fremgår (jeg har selvfølgelig forsøgt at slette det selv) Men jeg kan åbenbart ikke selv gøre det, så hvis du, eller ? lige vil fjerne det fremover - tak.

DenFedes billede

Hoddle - vi lægger hovederne i blød allerede nu Wink

alfieconns billede

En tatovering har jeg også lovet mig selv, selv om jeg ikke bryder mig om det.

Hoddles billede

DenFede skrev:

Hoddle - vi lægger hovederne i blød allerede nu Wink

Bring it on 

Jesper84s billede

Ja hvad gør man hvis ens elskede klub vinder mesterskabet Smile ? Jeg vil fejre det i stor stil og med samme glæde og passion som andre ligsindede :-)  

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer