Ja tak for oplægget
Nu er jeg ikke den store deltager i debatter og slet ikke i replikboksen, men vil godt give min mening alligevel.
Jeg læser på denne side dagligt, og har altid været glad for oplæg til kampene, og også replakboksen tidligere, men nu er der ofte skænderier af forskellig karakter, og det er bestemt ikke noget jeg nyder. Jeg tænker at på evt. nye Spurs fans som kikker på siden, og hvis jeg var ny, ville jeg nok tænke at der kun var en flok brokrøve i klubben, men på den anden side, så er jeg jo en gammel mand på 50, og er måske mere nærtagende overfor sprogbruget end unge mennesker i dag.
Men jeg synes at det dræner energi ud af siden, når der altid er brok og skænderier på hjemmesiden, så for min skyld måtte replikboksen gerne fjernes eller flyttes, så det kun er medlemmer der kan se den, så kan vi holde siden "ren" udaftil.
Når man kikker på de unævneliges side for dk, ser det umiddelbart ud til at der er mange flere indlæg, om det passer ved jeg ikke, men har vi overvejet at få hjælp udefra til at lette byrden på dem der laver vores side ?
Jeg tænker på reportager, artikler eller andet der er "kopieret" lånt eller omskrevet til dansk, selvfølgelig kun med godkendelse af ophavsmanden, men jeg hører mange spurs podcast og læser mange engelske artikler, kunne vi bruge nogle af disse personers arbejde på vores side i en eller anden form ??
Jer er medlem af en veteranklub hvor vi har fået hjælp udefra til vores medlemsblad, men måske kan det også lade sig gøre på hjemmesiden.
Jeg er fuld at beundring for de personer der bruger deres tid på lave denne side, og er dem taknemmelige for at vi andre kan læse og gøre brug af deres arbejde, og vi skal passe på at de ikke skal bruge tiden på politiarbejde her på siden, men i stedet bruge tiden på læsestof for os andre.
Tak for i år og godt nytår til alle
COYS
Lars Skovby
Tak for oplægget, Jonas. Det er, desværre, nødvendigt synes jeg.
Replikboksen suger for meget af debatten - Det er ikke let at have en debat, når man kun har begrænset antal tegn og indlægget iøvrigt relativt hurtigt forsvinder igen.
Her er dette forum(hvor jeg skriver) bedre, da det er nemmere at overskue indlæggene og skrive et fyldigt svar/oplæg.
Replikboksen er god at skrive i under kampene, men drukner så i for meget ligegyldigt snak. Det gider jeg sgu ikke bruge tid på, så er der noget debat om Spurs jeg ønsker, så skriver jeg som hovedregel inde på bold.dk.
Det er sgu en skam for det er her på siden der sidder flere fornuftige Spurs folk.
Løsningsforslag: Luk replikboksen i en periode efter kampene, så blodtrykket kan falde lidt ned.