Hjemmsidens fremtid.

jonaspoulsens billede

Så er det for engang skyld galt i replikboksen igen.

Som bruger af denne side er det vores ansvar at holde tonen, samt at sørge for at det er en god og spændende side at komme ind på. Det er siden ikke og har ikke været det i lang tid. Grunden til dette skal udelukkende findes i de konstante kontroverser som foregår i boksen. Desværre betyder det at der ”kun” er 10-20 aktive brugere tilbage (trods et medlemstal på ca. 250-300 stk.) Som bruger igennem 10 år er det trist at opleve. Tidligere var der gode optakter til alle kampe efterfulgt af gode debatter, og vi var vel noget som lignende 40-50 aktive brugere. Alt dette er stoppet da det simpelthen bare er druknet i lort og personfnidder.

Et hurtigt kig på Facebook siden vil se at mange brugere er begyndt at skrive derinde. Trods at folk er af forskellige holdninger og meninger er der en god tone mellem brugerne. Her kan man spørge sig selv om hvorfor der er denne forskel.

Kan det være fordi: - At Facebook har åbne profiler? Reelt betyder det at alle kan se hvem man er. Måske det får folk til at holde igen, da man ikke kan ”gemme” sig bag et alias. Var det en ide til Spurs.DK at man i stedet for Alias havde sit eget rigtige navn som ”bruger navn”?

Er det pga. dem som skaber problemer på spurs.dk ikke deltager i Facebook debatterne? Skal man have kigget på om det et specifikke brugere som ødelægger hjemmesiden også udelukke dem, så de ikke ødelækker siden for alle andre brugere?

Er reglerne på Facebook gruppen hårdere end på hjemmesiden? Er det nemmere at smide ”ballademagere” ud.

Der findes sikkert mange andre grunde til at Facebook fungerer godt i forhold til hjemmesiden, så kom endelig med input om det kan overføres til hjemmesiden så denne bliver et bedre sted at være.

Det har også tidligere været op og vende om replikboksen skal laves om eller helt fjernes fra siden. Personligt er jeg rimelig åben, da replikboksen er total ødelæggende for vores forening. Kunne der være stemning for at man forsøgte at fjerne den i en periode for at se effekten?

Til slut vil jeg gerne komme med opfordringer til folk om at komme med evt. løsninger/forslag, samt deres personlige mening omkring sagerne (og tal rent ud af posen, lad være at pakke tingene ind) Skulle det lykkedes at komme til enighed omkring evt. forslag, må vi jo høre bestyrelsen om ændringer/forslag kan føres igennem.

Jeg ser gerne at vi brugere i løbet af 14 dage kommer frem til en løsning/forslag på hvordan vi løser dette problem. Vi skulle gerne have siden til at være et sted hvor ALLE spurs fans gerne vil være.

Godt nytår.

Jonas Poulsen

Halils billede

Tak for oplægget, Jonas. Det er, desværre, nødvendigt synes jeg.

Replikboksen suger for meget af debatten - Det er ikke let at have en debat, når man kun har begrænset antal tegn og indlægget iøvrigt relativt hurtigt forsvinder igen.

Her er dette forum(hvor jeg skriver) bedre, da det er nemmere at overskue indlæggene og skrive et fyldigt svar/oplæg.

Replikboksen er god at skrive i under kampene, men drukner så i for meget ligegyldigt snak. Det gider jeg sgu ikke bruge tid på, så er der noget debat om Spurs jeg ønsker, så skriver jeg som hovedregel inde på bold.dk.

Det er sgu en skam for det er her på siden der sidder flere fornuftige Spurs folk. 

Løsningsforslag: Luk replikboksen i en periode efter kampene, så blodtrykket kan falde lidt ned.

Ickeys billede

Ja tak for oplægget

Nu er jeg ikke den store deltager i debatter og slet ikke i replikboksen, men vil godt give min mening alligevel.

Jeg læser på denne side dagligt, og har altid været glad for oplæg til kampene, og også replakboksen tidligere, men nu er der ofte skænderier af forskellig karakter, og det er bestemt ikke noget jeg nyder. Jeg tænker at på evt. nye Spurs fans som kikker på siden, og hvis jeg var ny, ville jeg nok tænke at der kun var en flok brokrøve i klubben, men på den anden side, så er jeg jo en gammel mand på 50, og er måske mere nærtagende overfor sprogbruget end unge mennesker i dag.

Men jeg synes at det dræner energi ud af siden, når der altid er brok og skænderier på hjemmesiden, så for min skyld måtte replikboksen gerne fjernes eller flyttes, så det kun er medlemmer der kan se den, så kan vi holde siden "ren" udaftil.

Når man kikker på de unævneliges side for dk, ser det umiddelbart ud til at der er mange flere indlæg, om det passer ved jeg ikke, men har vi overvejet at få hjælp udefra til at lette byrden på dem der laver vores side ?

Jeg tænker på reportager, artikler eller andet der er "kopieret" lånt eller omskrevet til dansk, selvfølgelig kun med godkendelse af ophavsmanden, men jeg hører mange spurs podcast og læser mange engelske artikler, kunne vi bruge nogle af disse personers arbejde på vores side i en eller anden form ??

Jer er medlem af en veteranklub hvor vi har fået hjælp udefra til vores medlemsblad, men måske kan det også lade sig gøre på hjemmesiden.

Jeg er fuld at beundring for de personer der bruger deres tid på lave denne side, og er dem taknemmelige for at vi andre kan læse og gøre brug af deres arbejde, og vi skal passe på at de ikke skal bruge tiden på politiarbejde her på siden, men i stedet bruge tiden på læsestof for os andre.

Tak for i år og godt nytår til alle

COYS 

Lars Skovby

lovespurss billede

Tak for et tiltrængt indlæg : ) 

Jeg syntes der er prøvet flere ting, for at rette op på den "børnehave" der til tider er i boxen.

Jeg syntes det er rigtig ærgerligt hvis den skulle lukke. Syntes også det ville være en skam hvis den skal lukkes efter kampen, til folk er faldet ned igen. Kan Slet ikke se hvorfor vi er mange der skal "straffes" fordi der er nogle få der ikke har selvdisciplin nok til at trække vejret, og få lidt lit til hoved før man trykker SEND!!!!!! 

Kan kun se en løsning. Og det må været at 1 første gang man sviner folk til her inde bliver man udelukket 1 måned.   2 gang man ikke kan finde ud af reglerne her på siden er man ude på livstid. 

Der er nok nogle der vil begynde at snakke om hvem der så skal afgøre om man er ude? Personligt er jeg enlig ligeglad hvem der udelukker folk, tror alle kan se hvornår folk træder over stregen. Jeg er godt klar over at det lyder lidt vildt at folk skal ud på livstid, men syntes ikke der er andre løsninger og der skal ske noget der virker. 

Tak for at det arbejde i ligger i det, dem der står for siden : ) 

Godt nytår 

Daugaards billede

Jeg kan slet ikke forstå, at man stadig har den replikboks - specielt når den konstant, evigt og altid er til debat. Og der er flere ting i det. For det første er der alle de åndssvage kommentarer og personfnidder fra folk, der gemmer sig bag en skærm, som der også er hele hovedkritikken. Derudover er den funktionelt dårlig lavet, og et levn fra fortiden. Man skal kigge kommentarer baglæns, og hvis man leder efter en bestemt kommentar drunkner den eller er røget ud med skyllevandet.

Vi er i år 2017 nu; Få optimeret hjemmesiden til smartphones, så forummet kan fungere på telefoner. Jeg kan simpelthen ikke begribe, at man på "jeg-ved-ikke-hvilket"-år fra bestyrelsen af stadig hellere foretrækker en børnehave af replikboks fremfor et sagligt forummet.

Jeg har været medlem af fanklubben i mange år efterhånden, men de sidste par år overhovedet ikke brugt hjemmesiden af blandt andet ovenstående ting. Hjemmesiden skriger på fornyelse og der sker nada. COYS!

I will never go blue, I don't need no guns and I'd rather walk alone! COYS!

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer