FUT 2016

Chantelous billede

Hey alle Tottenham fans! 

Er der nogen som bruger tid på FIFA? Jeg gør! Jeg spiller primært Ultimate team og bruger KUN spillere fra Tottenham. Jeg har lige været i 1 divisionen men ligger oftest i 2 divisionen. Mangler Kane IF asap!

Jeg spiller en 4-3-3(5), mener jeg den hedder. Den med falsk 9'er.

Lloris(cat)

Walker(sentinel), Vert(anchor) alder(anchor) rose(anchor)

Cdm - Dier

Cm Eriksen IF (maestro) og Dembele (Hawk)

RW - Lamela IF (Hawk)

Lw - Son (Hawk)

CF - Adebayor (Hawk)

Ved godt at Ade ikke er Spurs spiller længere, men han er SÅ meget bedre end Kane. Bruger ham indtil i morgen, da der sikkert kommer en IF af Kane grundet hans hattrick.

Glæder mig til winter upgrade af Dier! Har store problemer med cdm på mit hold. Har prøvet med Vert. Gik faktisk utroligt godt! Han har et sindssygt giftigt langskud, lavede ca et mål i hver anden kamp. Men manglede ham for meget nede bagved. 

Hvad med jer andre? Hvor ligger i? Hvad er jeres hold? 

Og forresten, så spiller jeg på xbox one Laughing out loud

Mejses billede

Fed tråd!! Laughing out loud Spiller også selv en del ultimate team, dog ikke så meget som tidligere grundet manglende tid Sad

I øjeblikket har jeg ikke et spurs hold, men havde til gengæld et i FIFA 15. Lige nu veksler jeg mellem mit billige premier league hold (som bl.a. indeholder Son og Townsend) og mit superligahold i sølv.

Kunne  godt tænke mig at vide hvordan du allerede på nuværende tidspunkt har lamela og kane i IF?! Du må næsten have købt dig til coins, selvom de har gjort det sværere i år? Synes virkelig at dit hold lyder fedt!

Jeg spiller selv på PS4 Wink

Chantelous billede

Åh lyder trist med tiden :/

Jeg har heldigvis en forstående kæreste der også er Spurs fan, som lader mig spille lige så tosset jeg vil Tongue haha.

Købte Lamela IF på et bud til 45 k coins og Eriksen til ca 95k coins. Har ikke Kane IF da han først kommer i aften (håber jeg) og har kun omkring 80k coins til ham, så håber han falder meget i pris henover slutningen af ugen Wink.

Har ikke købt coins i år. Har kun gjort brug af det i FIFA 15 men stoppede med det samme da de kom med skærpelserne af coins køb Tongue tør simpelthen ikke Laughing out loud.

Jeg får 5-9k for at vinde en division og så ryger der 500 ind per kamp. Har brugt 400-500 danske på FIFA points til pakker. Men den dyreste jeg har solgt, har været til 15k coins.

Har ikke købt andre spillere end Spurs spillere. Og quick sælger alt hvad der ikke kan sælges på AH. Så.. Har kun 18-20 spillere i klubben Tongue.

Du kan også købe coins Boost få det der ets points. Kan man i hvert fald på xbox. 1k coins per kamp Smile

Mejses billede

Har pt. kun spillet omkring 30 kampe, så nok derfor jeg ikke har så mange coins endnu  Må indrømme at jeg også vildt godt kunne tænke mig nogle IF spurs spillere, så lad os bare håbe der kommer så mange som muligt! Men der burde vel komme et par stykker hvis vi når 4. pladsen? Wink Også lækkert med Harry Kane her til aften! 

Hvad er dine erfaringer med draft? Har kun prøvet det én gang med den der gratis ticket, og røg ud efter 2 kampe, da det var mine første 2 kampe i FUT 16 

Har også købt de der coin boosts men lige i øjeblikket kværner jeg igennem dem hvor man kun får +200 

Chantelous billede

IF Kane er genialt! Han koster dog omkring 200k buyout og 100k bid. Tror han kommer ned på 100k om en lille uges tid Wink.

Jeg er oppe på den gode side af 100 kampe Tongue. Og ja, har også kun de der 200+ per kamp tilbage :/

Jeg er sikker på at der nok skal komme en IF af son. Eller en motm fra Europa league. Håber der kommer en af Dembele! Og så kommer der sikkert en af enten Vert eller alder på tots, måske begge Wink.  Samt Lloris, Eriksen og måske Kane.

Draft er...Okay. Kan godt lide konceptet, men det er så også det. Det er meget tilfældigt hvor gode pakker man får. Men ja.. Meget sjovt at man kan få ALLE kort. Så, når alle tots er kommet ud, skal det helt sikkert lige have en tur mere Wink

Top 4 bliver i år Wink

Mejses billede

Men er det bare mig eller er dette års FIFA meget sværere end tidligere år? Synes altid at et nyt FIFA virker anderledes og sværere i starten, men de nye afleveringer er virkelig en STOR forskel.

Synes også at målmændende er vanvittig OP. Alle indlæg omkring det lille felt bliver bokset væk uden chance for angriberne og alle bolde i dybden som bare er 0,5 meter for lange bliver opsnappet af målmændene...

Chantelous billede

De nye afleveringer er guddommelige!! Elsker dem så meget! I min formation med Adebayor som falsk 9'er. Har jeg ham som taget mand, så han søger mod bolden og har ryggen mod målet. En af de nye afleveringer til ham fra midten eller fløjen, så kan han bare vende sig om og skyde på mål.

De tidligere FIFA'er var der L1 og så tekant. Altså de høje dybde aflevering som var der vildeste. Det er næsten slet ikke brugbart nu. Aflevering ved jorden er det vildeste.

I dette års FIFA er der også sindssygt og løbe ind i feltet fra fløjen. Enten får du straffe, eller også får du mål. Bare en spiller der har mindst 75 i pace og så en masse i dribling/boldberøring. Han behøver ikke være 4* dribler. 

Lav MEGET tidligere indlæg end du plejer og brug L1 før du laver dem. Det giver mere skru på bolden Smile

Chantelous billede

De nye afleveringer er guddommelige!! Elsker dem så meget! I min formation med Adebayor som falsk 9'er. Har jeg ham som taget mand, så han søger mod bolden og har ryggen mod målet. En af de nye afleveringer til ham fra midten eller fløjen, så kan han bare vende sig om og skyde på mål.

De tidligere FIFA'er var der L1 og så tekant. Altså de høje dybde aflevering som var der vildeste. Det er næsten slet ikke brugbart nu. Aflevering ved jorden er det vildeste.

I dette års FIFA er der også sindssygt og løbe ind i feltet fra fløjen. Enten får du straffe, eller også får du mål. Bare en spiller der har mindst 75 i pace og så en masse i dribling/boldberøring. Han behøver ikke være 4* dribler. 

Lav MEGET tidligere indlæg end du plejer og brug L1 før du laver dem. Det giver mere skru på bolden Smile

Mejses billede

Mange tak tippene!! Vil prøve mig ad med de tidligere indlæg og afleveringer langs jorden. Det er den nye hårde aflevering som du snakker om ik? Det med at komme ind i feltet har jeg faktisk lagt mærke til nu når du nævner det, dog mest hvor modstanderen har gjort det mod mig Vil prøve at søge udfordringerne på kanten noget mere nu! Laughing out loud

Chantelous billede

Jo jeg snakker om R1+X på din kontroller. Hvis jeg huske hvordan tasterne sidder på en PlayStation Tongue

Ved ikke om du ved det, men man kan stadig lave "frække" afleveringer. Dem som var R1+X før. De er nu vare L2+X altså drible knappen pluds aflevering.

Modstanderen gør det også konstant på mig. Sidder og skriger som en lille tøs når en af hans spillere løber igennem 5 af mine og skyder bolden IGENNEM Lloris..... Når de gør det på hjørne, så sørg for at komme tæt på manden før han løber ind i feltet og så bare tryk konstant på cirkel for at lave skuldreskub. Det er den bedste løsning.

Jeg bliver selv ved med at trække ind i banen og lave finesselangskuds mål med Son og Lamela Tongue. Kan ikke lade vær' selvom jeg score alt for lidt på det.

Men hensyn til straffe spark. Folk skyder stort set altid højt. Et af hjørnerne. Fra division 10 til... 5 ca. Skyder de modsat deres skydeben. Fra 5-1 skyder de oftes i samme side som deres skydeben. Hvis de får et straffe i en kamp og score, skyder de stort set altid samme sted igen hvis de får et straffe mere.

Det her er selvfølgelig ikke 100% sikkert. Men jeg redder ca 9 ud af 10 straffe spark Tongue og det er den "logik" jeg følger.

Mejses billede

Jeg har godt nok ikke tænkt på det du siger med straffesparkene vil prøve at holde øje med det Wink Mht. Lamela synes jeg virkelig også de 4* gør ham godt. Han er meget bedre i år end de forrige spil! 

Du ved det sikkert godt, men når man selv tager straffe så er det utroligt effektiv at placere den lige under overliggeren! I de lave divisioner er det en kasse 10 ud af 10 gange Laughing out loud

MortenSkarbys billede

Jeg spiller også Fifa. Dog ikke så meget FUT i år, da min PS3 ikke fungére optimalt. Men primært Spurs spillere, og kviksælger alt jeg får fra Arsenal. Bruger mere tid på karriere i år Smile

Thomas91s billede

Må indrømme du rammer rigtigt på meget Chantelou, men jeg synes stadig "døbbet" over backkæden er nemt. Men du har ret i mange straffespark. Jeg spiller ikke så meget ultimate. Mere det almindelige sæson spil. Hvis nogen af jer er på ps4, kan vi evt. tage en kamp Smile ?

Chantelous billede

@Mejse.

Jep, kender godt det trick. Hvis man mestre det, er der mål hver gang! Modstanderen er nødt til at trykke op for at redde den. Og det gør de sgu aldrig Tongue

Lamela er virkelig også god i år. Sidste FIFA brugte jeg Bale på hans plads, med en link til Modric på midten i mit Spurs All Står hold. Modric på 7 chem og Bale på 10. Lækkert hold ;) 

Det bliver jo endnu nemmere i år at lave fuld 10 chem all stat hold til Spurs nu når legends giver chem med alle spillere Tongue.

Det er jo så kun på xbox vi har dem.

@morten quick sælger Arsenal spillere. I like!! Er karriere fedt??

@thomas tjae. Det virker ikke alt for godt for mig, men jeg bruger også sjældent hurtigere angribere. Spillere meget på fløjene og med indlæg Wink

Jeg spillede også kun sæson for et par år tilbage. Synes ikke det der Ultimate team lød sjovt. Men nu... Hold da op, der er intet andet for mig!!! 

Hvis jeg havde PS var jeg klar på en kamp!!

MortenSkarbys billede

Synes karriere er ganske fint. Elsker at se Spurs præstere så godt Wink

Chantelous billede

Kan simpelthen ikke få mig selv til at spille mod computeren længere Tongue. Synes bare ikke det er.. Det samme 

Sommers billede

Fed tråd. Jeg jagter også Spurs IF's. Har alle indtil videre Smile

http://i66.tinypic.com/2nlybvd.png

Chantelous billede

Ved ikke om det her virker. Har gjort det på mobilen.

http://tinypic.com/r/1548unp/9

Sådan ser mit ud, fik Kane IF for 50k coins Smile

Har pt Vert på DCM indtil at Dier bliver ændret til jul. Men til tider bytter jeg lidt rundt på dem Smile

Chantelous billede

Efter min kommentar tidligere, har jeg skiftet til denne opstilling. Igen, sig lige til hvis link ikke virker!

http://tinypic.com/r/260r1pu/9

Chadli på midten giver ham 7 i chem. Det er selvfølgelig ikke optimalt, men 7 er minimum i fut IMO. Han vinder enormt mange bolde!! Både ved skuldreskub grundet hans styrke, og i luften grundet hans hovedspil og styrke. Derudover har han meget høj stat i short pass og han er jo vild til at skyde på mål.

Han er rimelig vild for mig på midten og har vundet de sidste 5 i streg med ham der. Hans dårligste rating var 7. Ellers har han ligget på 8-9 og i den sidste kamp, hvor han lavede 1 basse og 4 assist kom han op på 9.8.

Håber vi spiller godt i aften og mod Arsenal på søndag. Håber på nogle flere IF's til holdet Tongue

Sommers billede

Fik Kane for 43K på PS4s marked 

Fin idé med Vertonghen på en CDM, det kunne jeg også sagtens overveje, så jeg kan have et rare Spurs hold. Prøver selvfølgelig lige også Chadli på en CM'er 

Aftenens kamp mod Anderlecht har desværre inden indflydelse på fordeling af informs. På nuværende tidspunkt er det kun premier league kampe. Så vidt jeg ved, kan de få nogle MOTM, når man kommer til Liga Cuppen og FA Cuppen, men så vidt jeg husker kan en spiller ikke få "specielle" kort på baggrund af CL og EL, fordi EA ikke ejer rettighederne til turneringerne, men det gør PES.

I øvrigt kunne det ellers have været lækkert med Dembelé, eftersom han har scoret 3 kampe i streg. Men et hattrick på søndag, og et hero-kort vil da ikke gøre noget som helst, det modtager jeg med kys-hånd! 

Apropos januar upgrade, vil det heller ikke gøre mig noget at Kane og Eriksen får en upgrade, det betyder bare at IF'erne stiger i værdig, og deres stats bliver bedre. Lad os håbe på Son kan spille sig op, er faktisk lidt træt af at Son ikke er rare, fordi det var han sidste år!

Chantelous billede

Når vi kommer til knockout i både CL og EL kommer der MOTM cards ud Wink. Derfra jeg fik min Orange Eriksen 86 på VM tilbage i FIFA 15.

Jeg mener at gruppespillet også tæller med på IF? På samme måde som landshold kampene også gør. Men kan godt være jeg er forkert på den der Smile.

Son fik jo en IF sidste uge af FIFA 15. Sindssygt godt kort!! Han har jo både finess og langskuds trait. Man kan score vilde basser med ham! Er helt sikker på at der nok skal komme en IF af ham! Håber på at få af Dembele og så en af vores backs. En IF af Alli eller Dier vil på nuværende tidspunkt være dumt. 

Vores midterforsvar kommer helt sikkert på TOTY eller TOTS nok højst sandsynligvis TOTS

Sommers billede

Jeg er 100% sikker på at Eriksens orange kort kom i FIFA15 efter han havde scoret begge mål i Capital One Cuppen mod Blades Smile Jeg købte ham nemlig samme aften, da det blev lanceret Smile Og kortet kom fordi vi mødte dem i semi-finalerne. Der er som regel kun i semifinaler og finaler at der kommer MOTM. 

Det orange MOTM kort med Eriksen blev i øvrigt upgradet i februar, så det steg fra 85 til 86.

Helt enig i Dier og Alli, men omvendt får de IF's nu, har det også indflydelse på om de får TOTS. 

Chantelous billede

Vidste ikke at der kom MOTM kort fra FA og capital one cuppen. Men jeg er 100% sikker på at der kommer MOTM fra CL og EL Smile

True det kan få indflydelse på det. Tvivler dog på at Alli kommer på tots.

Sommers billede

Fandt dette link:

http://www.fifauteam.com/list-fifa-15-motm-cards/

Der står at Eriksen fik sin pga Capital Ond Cup. Men der er også MOTM fra EL og CL, men først i slut spillet, hvilket fremgår af datoerne Smile ligeså med de andre Cups.

Men jeg er rimelig sikker på at IFs kun er på baggrund af diverse ligaer og ikke cups Smile dvs at Dembele ikke får en IF, selvom han lavede et vitalt afgørende mål for os i torsdags.

Chantelous billede

Der skal også lidt mere end et vitalt afgørende mål for at komme på totw Tongue.

Altså, CL lige pt, har haft meget at sige for de spillere vi ser på totw. Har det ikke??

Sommers billede

Det tror jeg faktisk overhovedet ikke ☺️

Chantelous billede

Hmm. Kan godt være du har ret.

Æv æv... Når, men vi vinder hårdt i dag og får en masse IFs på onsdag Laughing out loud

Sommers billede

Lækkert med Son, det må vidst være fordi han scorede 2 i landskampspausen Smile

Chantelous billede

Da jeg hørte han havde scoret to, håbede jeg også at han ville komme som IF. Og så med 3+ rating. Genialt!!

Venter lige en uge med at købe ham, så er prisen faldet Wink

raycs billede

Chantelou, det virker som om du har tjek på det og kan hjælpe mig med at opklare, hvorfor jeg har så mange røde tilskuere på WHL?

Jeg spiller i vores hjemmebanetrøjer på WHL, men der er flere røde end hvide tilskuere. Skyldes det det latterlige røde AIA logo?

Ideer til hvad man skal spille i, hvis man vil ha hvide tshirts på whl?

Mejses billede

Tænker at det enten har noget at gøre med de trøjer som du spiller i, og hvis det er spurstrøjer som du bruger, så kan det måske være det logo du bruger til din klub?

raycs billede

Hej Mejse

Tak for svar - jeg bruger selvfølgelig spurs' logo

Chantelous billede

Det lyder sgu underligt!

Har du også Spurs som udebanetrøje? Fordi mine fans er altid en blanding imellem hjemme og udebanetrøje.

Hvis det ikke er derfor, kan jeg lige prøve at forhøre mig lidt i min FIFA omgangskreds Tongue

raycs billede

Hej Chantelou, tak for svar

Ja, alt er spurs, begge trøjer, logo og WHL.

Hjemmebanetrøje hvid og ude den lilla

Derfor undrer de røde farver

Nogle idéer?

Chantelous billede

rayc skrev:

Hej Chantelou, tak for svar

Ja, alt er spurs, begge trøjer, logo og WHL.

Hjemmebanetrøje hvid og ude den lilla

Derfor undrer de røde farver

Nogle idéer?

Hmm. Min udebane er den blå. Kan du prøve at skifte til den og så lige tjekke? Så kan vi lige få aflivet den løsning med det samme Wink

raycs billede

Hej og tak for svar igen.

Desværre er der ingen ændring blandt tilskuerne, der er stadig masser af røde. Mærkeligt... min hjemmmebane er forbandet

Chantelous billede

Hey drenge! 

Er der nogen af jer der pt køber coins i FIFA?? Tots kommer snart og jeg må bare ha' alle Spurs spillerne Laughing out loud :D

Købte kun selv et par gange i FIFA 15, men efter deres opdatering tør jeg ikke Laughing out loud :D