Hil Gutter...
Min interesse for fodbold strækker sig langt men kærligheden ligger primært i den Engelske fodboldkultur selvom andre lande bliver mere spændende i takt med at den brittiske dør mere og mere. Op til sæsonstart prøver jeg hvert år at forudsige hvad der sker i diverse ligaer i England og så ryger min prediction op på indersiden af et skab på mit værksted og så kan jeg grine af mig selv når sæsonen er slut, eller klappe mig selv på skulderen Sidste sæson var vi 9 der prøvede kræfter og det kunne være sjovt at få flere med.
Brug denne skabelon og jeg vil udlove en præmie til den der rammer flest rigtige, dog ikke som The King of Quiz Bogart men i mindre skala I tilfælde af at 2 brugere har samme resultat bliver det afgjort på den samlede sum af rigtigt gættede i Top og Bund gæt men med forkert placering. Deadline er før PL starter.
Premier league top 4 og bund 3:
1:
2:
3:
4:
18:
19:
20:
Championship top 3 og bund 3:
1:
2:
3:
22:
23:
24:
League 1 top 2 og bund 4:
1:
2:
21:
22:
23:
24:
League 2 top 3 og bund 2:
1:
2:
3:
23:
24:
Fa cup vinder :
Fa cup hold som kommer længst men ikke spiller i PL :
League cup vinder:
PL topscorer:
Topscorer hele England (PL til L2):
Andre hold i England som jeg har et lille crush på:
Premier league top 4 og bund 3:
1: Shitty
2: liverpool
3: arsenal
4: Manchester united
18: Brighton
19: Burnley
20: Huddersfield
Championship top 3 og bund 3:
1: M`Boro
2: Sheffield Wedensday
3: Aston Villa
22: QPR
23: Millwall
24: Burton
League 1 top 2 og bund 4:
1: Blackburn
2: Bradford
21: Shrewsbury
22: Oldham
23: Gillingham
24: Bury
League 2 top 3 og bund 2:
1: Luton
2: Coventry
3: Swindon
23: Newport
24: Morecambe
Fa cup vinder : Manchester United
Fa cup hold som kommer længst men ikke spiller i PL : Birmingham
League cup vinder: Shitty
PL topscorer: Harry Kane
Topscorer hele England (PL til L2): Harry Kane
Andre hold i England som jeg har et lille crush på: Port Vale, Sheffield United, Plymouth, Afc Wimbledon
Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004