Dear Mr Levy

DenFedes billede

Som opfølgning på et link, jeg smed i replikboksen i går (som ikke forårsagede den debat, jeg havde forudset), vil jeg gerne lægge ud her.

Først et link til blogindlægget - http://www.dearmrlevy.com/dml/2016/9/17/fraud

Det Spooky gør er jo her at samle samtlige kritiske Spursfans i én person og fremlægger så dernæst synspunkterne meget karikerede og sat på spidsen. Jo, det er da provokerende af ham, og der var da også straks kritiske røster, der mente, at han var helt ude i hampen, men det er nok forbi, de ikke læser med regelmæssigt og kender til Spooky og hans synspunkter og skrivestil. Det er min egen fejl ikke lige at introducere ham først.

Dette til trods, så synes jeg, at det er bemærkelsesværdigt, at det kan frembringe en sådan reaktion, netop fordi det er så meget sat på spidsen. Jeg synes jo, at det oser langt væk af sarkasme, og min umiddelbare reaktion ville have været et skuldertræk eller et smil på læben.

Anyways! Jeg synes faktisk, at der er rig mulighed for at debattere nogle af punkterne i indlægget, da der er flere af tingene, som også er blevet nævnt her på siden flere gange. Det hårde fitnessregime, manglen på en plan B fra MP, Levy's ageren på transfermarkedet osv.

Ikke, at jeg er sikker på, at der vil komme noget nyt frem eller at folk vil skifte mening Smile Eventuelt kunne vi tage deiskussionen her i stedet for i replikboksen, hvor det ofte fylder lidt meget.

arayas billede

Nu var din hensigt med at smide den i replikboksen jo ikke at trække på skuldrene og smile så du behøver ikke at "bilde os noget ind"... vi er ikke så dumme ;) 

Personligt forstår jeg ikke latterliggørelsen af egne fans, hvad skal det til for? Er nogen fans mere værd end andre og betyder det at nogen har "mere" ret i deres argumenter eller? 

Synes der er gået mere og mere "politik" i at være fodbold supporter de senere år, hvorfor bruge tid på at nedgøre sine egne med fans og dermed "fremhæve" sin egen "rigtige" fan "holdning"? 

Elsker jeg klubben mindre fordi jeg ikke mener vores niveau var særlig højt i dag mod Sunderland? Havde vi scoret 4 (som du skrev om i replikboksen) så havde niveauet været højt ja, men det gjorde vi jo ikke og jeg holder fast i at vi spillemæssigt er startet sæsonen dårligt og uden særlig meget tempo. Og fordi jeg har den holding så mener jeg åbenbart at dommedag er nær og hvad Dear Mr.Levy ellers mener...

Den ikke bare oser langt væk af sarkasme, den stinker af det og det har den gjort mange gange, men den har også en dagsorden som er mere og mere udbredt på diverse fodbold forums og det finder jeg som en unødvendig del af support kulturen. 

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

Halils billede

Jeg orker ikke lige at finde en passende tråd, så here it goes.

Hvad helvede sker der for replikboksen?

Grædekoner og sortseere all over the place. Ud med Poch og alle spillere minus et par stykkere. Hvad fanden sker der? Er den gennemsnitlige Spurs fan bare kronisk deprimeret krydret med et storhedsvanvid?

Sjældent har jeg oplevet så negativt et syn på et hold.

Det er trættende og ligegyldigt at læse.

spurs0804s billede

Kravl da lige ned af den høje hest....

Der er supportere, der bruger penge på det her og vi har al ret til at være skuffede.

jonaspoulsens billede

Så vidt jeg kan se er der ingen som siger Poch ud.

Men facts er at vi pludselig er gået væk fra alt det som gjorde os så gode sidste år. Det er klart at det falder tilbage på træneren (ligesom han fik ros sidste år)

At man endda vælger at "sælge" CL efter man endelig er kommet med er I min verden helt sort.

Til sidst vil jeg gerne medføle en stor sympati til de som har billet til den sidste kamp. Håber at I alligevel får en god og hyggelig tur.

Halils billede

spurs0804: Jeg har aldrig været på nogen hest, men det niveau af ævl og kævl er sgu tåbeligt lavt niveau. Selvfølgelig skal man være skuffet(om man bruger skillinger eller ej), men derfor kan hjernen godt aktiviseres. 

Jonas: Læs replikboksen igennem igen. Så finder du nok en eller flere. Replikboksen er god til kampe iøvrigt og "smalltalk", men den er belastende for en større debat omkring Spurs forhold.

Jeg undrer mig også over en del ting vedrørende Spurs spillerne og spillet. Hvor kan vi tage den debat? 

arayas billede

Du kan jo hoppe op på hesten og starte en tråd.... din viden lyder til at være enorm. 

Our central defenders, Doherty and anthony Gardner were fantastic and I told them that when they go to bed tonight they should think of each other..... David Pleat 2004

spurs0804s billede

Halil, så længe retningslinjerne bliver overholdt må folk skrive hvad de vil. 

Om nogle ikke kan lide niveauet er deres problem og ønsker du en mere nuanceret debat, kan du jo, som araya skriver, oprette en tråd. 

DenFedes billede

Vi har forsøgt flere gange at opfordre folk til at tage længere debat i en tråd på forum.

Men det lykkes ikke. Alternativet ville være at lukke replikboksen, men det ville tage en masse godt helt væk fra siden også.

Kan kun igen opfordre til, at hvis folk har andet end oneliners på hjerte - så opret en tråd i det forum, der måtte passe bedst.

Hoddles billede

Kan man ikke oprette en 'Gazza10' tråd, hvor kun han må skrive, og så dem der orker det, kan følge med. Så kan replikboksen komme tilbage igen til noget læseværdigt, istedet for alle de banaliteter og 'Knud Lundberg/Gunnar Nu-floskler' som den er total spammet af..!

gazza10s billede

Hoddle din mangfoldighed lyser ud af dig... God weekend.. så vil jeg forsætte med at snakke fodbold.   Er spændt på om drengene kan styre deres vrede mod chelsea denne gang? 

DenFedes billede

Det SKAL de fandme! Vi har ikke råd til karantæner til nøglespillere.

Hoddles billede

gazza10 skrev:

Hoddle din mangfoldighed lyser ud af dig... God weekend.. så vil jeg forsætte med at snakke fodbold.   Er spændt på om drengene kan styre deres vrede mod chelsea denne gang? 

Yes yes er både mangfoldig og rummelig Wink Dejligt med fodboldsnak, men prøv at lytte/læse lidt og trække stikket en gang i mellem også..for vores alles skyld Smile

Og rigtig god weekend. Kom så lige i morgen. COYS

Hoddles billede

Nå, tilbage på sporet. Læste dette indlæg på GGTH facebook. Lidt tankevækkende og måske ikke skudt helt ved siden af..!? :

I listened to a great podcast yesterday and it really hit home. Before Manchester United won the champions league in 1999 the prior seasons the youngsters (Beckham etc) got knocked out in the group stages. The idea behind resting players for Chelsea is as simple as this. Qualifying again is more important than going deep this year. 

What happened when we got to the quarter finals.. we didn't qualify again did we. And what Happened to our best players.. they left. In order to gain credential and be able to keep and sign big name players you need the income from the champions league and the consistency for a big player to sign for a club unable to pay huge wages like a man utd. if we came 5th do you really have 100% faith Hugo would stay..

To the fans who public slagged poch on here calling for his head, even asking for redknapp back lol, shame on you. If you can't see he's building for the future, one of the best young managers In the world and that he loves the club than you have serious issues. I personally love the man and the ideas he has in mind. He's literally just two steps in front of all the blind fans seeking glory straight away. Just remember where we once were! Champions league qualification is the absolute priority this year if we wish to remain with the big boys and finally establish ourselves with the big 4. I hope you can all realise that now

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer

Seneste kamp