Altid godt med lidt medgang.......

bluefoxs billede

Ja som overskriften siger er det altid godt med lidt medgang. Synes ikk´ der er kommet ret mange lykønskninger siden tirsdag aften Smile

Det var 15 gang guldet kom til heden.

Så kan kun krydse fingre for vores hold også opnår et godt resultat i ligaen (top 4)

COYS

jonasluffes billede

I er og blir en gang sypiger.... 

atyrapfhs billede

Må jeg bede om fokus!

Sådan en flok skøjteprinsesser (m/k) i skumgummidragter kan ikke få mit pis til at tø.

Come on you Spurs!

"What is the world coming to when you get a red card and get fined two weeks' wages for calling a grown man a wanker?" Paul Gascoigne

skaldes billede

Det er skøjte løb... Ligegyldigt.

Nej, men tillykke til Midtjyderne med deres præstation torsdag aften på "Estadio di komunal"

Forza Lyngby:)

"When Gazza came to the Spurs training ground for the first time got the ball, went round 8 players as if they were not there and then smashed the ball into the net."

bluefoxs billede

Nu er tråden jo off-topic ;-)   -  så det er vel tilladt at alt ikke lige drejer sig om vores hvide helte.

Nævn ikke de klovne med de rød/sorte striber, hørte dog at vores pløjemarker er i bedre stand end Lyngby stadion Smile

bjarkehs billede

skalde skrev:
Det er skøjte løb... Ligegyldigt. Nej, men tillykke til Midtjyderne med deres præstation torsdag aften på "Estadio di komunal" Forza Lyngby:)
Siger manden der interesserer sig for håndbold...

Jeg holder sgu' også med Blue Fox! Ishockey er rigtigt fedt - specielt på stadion. Har desværre ingen kampe set denne sæson, men var jævnligt i Aalborg Isstadion, da jeg boede deroppe. Men de københavnske hold er ikke meget ved.

bluefoxs billede

Godt nok glad for at man også følger en anden sport end fodbold for tiden.

FORZA BLUEFOX ----------   16 X DM

Den vilje Bluefoxdrengene viste i finalerne kunne spurs bovlamme spillere sgu´ lære noget af !!!!!!!!!!!!!!!!!!

bjarkehs billede

Bare det at holde buret rent i 3 kampe i streg vil være godt for os i den nuværende situation!

spursfcs billede

bjarkeh skrev:

Bare det at holde buret rent i 3 kampe i streg vil være godt for os i den nuværende situation!

Kunne også være rart hvis vi kunne scorer nogle mål...