Spurs-Newcastle

134 indlæg / 0 new
Seneste indlæg
Ham Sjaels billede

Nøej hvor er vi heldige odag.....so far!

jonaspoulsens billede

Så vildt vi fører. Newcastle har været klart bedst. Vi har en god aktion i hele kampen. 

lso_spurss billede

Squeaky bum time ...

Ham Sjaels billede

Mon der skal skiftes ud snart???  

jonaspoulsens billede

Hvorfor skifter klovnen ikke ud. 

eastupperblocks billede

jonaspoulsen skrev:

Hvorfor skifter klovnen ikke ud. 

klovn ?? ... seriøst Jonas.

29 kampe med Tottenham: 19 sejre, 4 uafgjorte, 5 nederlag (1 afbrudt kamp  - gæt selv hvilken)

jonaspoulsens billede

Ja klovn. Vi er røv heldige med ikke at være bagud og han foretager sig absolut intet. 

lso_spurss billede

Huds ...

SuperPavs billede

Han har foretaget sig massere af ting, hvis du faktisk kigger på spillerne på banen og ikke kun hvem der ryger ud og ind. Men det er vel for meget at forlange..

eastupperblocks billede

jonaspoulsen skrev:

Ja klovn. Vi er røv heldige med ikke at være bagud og han foretager sig absolut intet. 

ja... fint du er utilfreds med det... jeg forstår bare ikke ordet Klovn... synes det er mangel på respekt. Men det er nok bare mig.

29 kampe med Tottenham: 19 sejre, 4 uafgjorte, 5 nederlag (1 afbrudt kamp  - gæt selv hvilken)

ccs billede

Chelsea 1. -  Huddersfield 1 

JA TAK :-) 

There’s only one team in London Laughing out loud

jonaspoulsens billede

Så skal den fandme holdes. 

eastupperblocks billede

Tænk engang at et Chelsea "i form" ikke kan slå et Huddersfield hold der kæmper for at undgå nedrykning. Og så endda hjemme... jeg forstår det ikke. De burde køre dem over.

jonaspoulsens billede

Chelsea fans vil have contes hoved på et fad. Tænk at stille op uden sin bedste i så vigtigt en kamp. 

eastupperblocks billede

jonaspoulsen skrev:

Chelsea fans vil have contes hoved på et fad. Tænk at stille op uden sin bedste i så vigtigt en kamp. 

men de har jo FA finalen i tankerne... man må godt sænke tempoet i PL så længe man er i en finale... så er alt tilladt Smile

eastupperblocks billede

Fuck en afbrænder Rose..

jonaspoulsens billede

Lamela har været god. 

ccs billede

Grim grim sejr ... men VILDT VIGTIG sejr .. Smile

Tillykke guys !! 

COYS 

spurs0804s billede

Lettelse Smile COYS

lso_spurss billede

Fedt! Mest af alt er jeg sq bare lettet.

jonaspoulsens billede

Tilykke guys. 

Sæsonen godkendt

eastupperblocks billede

TiLLYKKE til Poch og gutterne... fuldt fortjent selvom det var lidt shaky her til sidst... nu skal sommeren nydes... vi glæder os til det nye stadion... og forhåbentlig nogle spændende indkøb Smile ... beste hold i London... imponerende ... COYS

Ham Sjaels billede

Skidt kamp...men missionen udført! Kane er en skygge af sig selv! Han trænger i den grad til en tidlig sommerferie! Er sgu' lidt nervøs for han slider sig selv op med den korte sommerferie han får!

lso_spurss billede

Kan vi SÅ for åbnet shout-boksen!!!

eastupperblocks billede

cc skrev:

Grim grim sejr ... men VILDT VIGTIG sejr .. Smile

Tillykke guys !! 

COYS 

grimt er nemlig også tilladt... de store klubber har vundet mange ting med grimme sejre. Nu skal vi bare også gøre det i en semifinale eller finale Smile ... det kommer !!

eastupperblocks billede

Ham Sjael skrev:

Skidt kamp...men missionen udført! Kane er en skygge af sig selv! Han trænger i den grad til en tidlig sommerferie! Er sgu' lidt nervøs for han slider sig selv op med den korte sommerferie han får!

England ryger ud i 1/8 dels til Belgien... 

spurs4evers billede

Godkendt sæson. Vi har rykket os i Europa og fastholdt vores topposition i PL. Shitty var urørlige, desværre. Det havde jeg ikke set komme på den måde. 

COYS

lso_spurss billede

Er England og Belgien ikke i samme gruppe til VM?

COYSs billede

Mikkel B. sagde det bedst om Kane: Det hele vender forkert på ham. Han kan ikke engang aflevere.

MEN han afgjorde det for os. Tak for det!

Nu skal vi sikre 3. pladsen på søndag, og så er sæsonen absolut godkendt. En kæmpe lettelse, at vi ikke skal ud i en gyser mod Leicester. Stærkt af holdet, at de trods alt henter en sejr ... og tak til Huddersfield.

eastupperblocks billede

lso_spurs skrev:

Er England og Belgien ikke i samme gruppe til VM?

jo... selvfølgeligt... mener det er Polen eller lign de kan løbe ind i... men Belgien topper gruppen.

eastupperblocks billede

COYS skrev:

Mikkel B. sagde det bedst om Kane: Det hele vender forkert på ham. Han kan ikke engang aflevere.

MEN han afgjorde det for os. Tak for det!

Nu skal vi sikre 3. pladsen på søndag, og så er sæsonen absolut godkendt. En kæmpe lettelse, at vi ikke skal ud i en gyser mod Leicester. Stærkt af holdet, at de trods alt henter en sejr ... og tak til Huddersfield.

Kane har været mærket siden den sociale storm han løb ind i efter "Eriksen-Målet"... tror det har slået ham ud at hele UK bortset fra 99% af Spurs fans har været på nakken af ham... selv FA gjorde grin med ham efter semifinalen... skandaløst... som Kane siger: sådan noget sker kun i UK. Ingen fingerspitzengefühl for ens egne folk... og Kane har stadig scoret et par vigtige mål for os... jeg håber at det hele løsner op mod Leicester. Og jeg håber for guds skyld ikke at Kane lader sig påvirke for meget fremover. Eller mister lysten til engelsk bold... han skal selvfølgeligt kunne tage lidt banter ovenpå sådan en situation. Men det er hetz... ligesom Alli også har været igennem.

Thomss billede

Lækkert med CL sikret. Og ikke for at prale, men jeg kaldte de 2 udfald i shouten i går

Halils billede

Satme godt nok en underlig omgang.

kane er helt væk. Han har vel tæt på en god aktion i kampen, som heldigvis er nok, men kors han ser tung og træt ud. Det er noget møg.

Son blev også pakket ind af et godt organiseret Nyborg hold, som jeg synes spiller en fin kamp. Det var heldigvis ikke nok. Desuden ærgrer det mig, at Lucas ikke får mere spilletid. Men til næste sæson må han stå klar. Han kan noget ekstra.

Dele og Eriksen var ok, men igen blev de godt pakket ind af Nyborg.

Wanyama og Sissoko... Sissoko er så frusterende at se på. Den teknik... Ustabil er et venligt ord om den.

Trippier blev skadet efter en decideret nedsparkning. Kønt var det ikke. Wanyama gik ud med noget forstrækning/muskel halløj.

forhåbentligt er begge hurtigt tilbage.

Jeg glædes over Spurs klarede skærene, men det ligner et hold der er klar til ferie.

log ind eller opret konto for at skrive kommentarer